WHAT??!!

Nu märks det verkligen att man börjar bli stor och har mindre ork. Tänkte röja i sovrummet så att jag får ut skrivbordet och in med en hutch (stavas?) och spjälsängen imorn. HA! Där fick jag. Jag dammsugade ur sängen och renbäddade, sen var jag alldeles blöt i svett och hade ont i ryggen så jag kunde inte fortsätta. Okej, jag bytte gardiner i sovrummet med, men ändå! Jag blir så trött, för när jag väl får upp farten vill jag ju inte sluta, för då blir jag för lat. Men nu är jag så illa tvungen. Och varför ska katter vara så förbannat inni helvetes jävla nyfikna? GAH!

Nä nu ska jag sätta mig i soffan lite och vila. Sen när tvättmaskinen är klar så ska jag börja hänga upp den (kan inte hänga klart förens Jesper kommer hem, han har torkställningen vi köpte på ikea i bilen) i den mån det går. Sen när Jesper kommer hem får jag hänga resten och sätta på en maskin till. Sen är nästan alla bebisgrejer tvättade. Ska tvätta täcket och kudden med och så lite sängkläder, sen är det kirrat! Skönt som fasen!

Nä..nu får det bli lite cityakuten och en nektarin.

Kommentarer
Postat av: QUEENIEQUEENIE

Hej! Jag länkar till 7 personer, i 7 dagar.

Vill du vara en av dom så skriver du att du röstar på min blogg, QUEENIEQUEENIE, i en kommentar i denna blogg: http://www.metrobloggen.se/karsten, IMORGON, ONSDAG (i rätt inlägg - där man ska rösta) .. jag väljer slumpmässigt 7 personer jag länkar till; när tävligen är slut i övermorgon..

Skriv till mig när du har röstat så jag vet. (MAN RÖSTAR IMORGON)
Ha det bra!

2008-05-13 @ 15:05:06
URL: http://metrobloggen.se/queenie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0