Vart tog orken vägen?

Jag hade ju tänkt städa färdigt idag. Men orken försvann. Jag är trött så jag skulle kunna somna ståendes tror jag. Och så mår jag illa också. Kanske är därför. Nu bara för att jag satte mig här så blev jag hungrig också. Måste fundera ut vad jag ska äta. Åter till städningen. Jag har i alla fall vikt ihop tvätten från igår och stoppat i en maskin till. Jaja vi får väl se om orken kommer tillbaka snart. Annars får jag helt enkelt strunta i det, kanske kommer orken imorn. Jag får ju hem spjälsängen idag så efter att jag tvättat täcket och kudden kanske jag vill "prov-bädda", eller ja, jag måste ju skruva ihop den först då. Så då kanske den kommer tillbaka. Vi får väl se.

Funderar på att klä på mig snart. Kanske ta en promenad ner till stan så får Jesper hämta mig där på vägen hem. Jag vet inte, jag får fundera på det. Fasen!! Nu kom jag på vad jag har glömt ta i flera dagar i rad nu, min järnmedicin! J*vla skit också! Nu har säkert mitt järnvärde sjunkit som fan. Och nu måste jag börja planera. Jag ska till NÄL och "kolla" på BB och så ska jag till försäkringskassan och lyssna på råd om föräldrapenningen. Shit vad mycket jag måste göra nu. Hatar att ha krav..även om det är jag själv som sätter dom.

Nä jag får nog sluta skriva och ta tag i mitt liv helt enkelt, haha.
Vi höres!

Glöm inte att kika in på http://LillaMalin.pixbox.se och http://MissLundgren.bilddagboken.se

Kommentarer
Postat av: Linnea

Ha det bra =)

2008-05-14 @ 14:02:02
URL: http://mydaytoday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0