Underbara dag..

Fick en fråga om jag inte skulle vilja ha en ny bloggdesign, lite mer personlig sådär ni vet. Men jag orkar inte lägga 50 kronor för en ny bloggdesign, så desperat är jag inte. Tyckte det var lite häftigt faktiskt. Jag kan gott nöja mig med denna ett tag till.

Jag hade tur idag. Det var mulet hela morgonen fram tills jag klev upp. Alltså INGEN sol på mig i sängen, såååå gott. Men direkt jag klev upp så sprack himlen upp och solen kom fram. Härligt värre alltså. Pratade med gubben för en stund sen och han var redan påväg hemmåt. Glad blev jag i alla fall. Han trodde att han skulle vara vid gränsen vid 13-tiden. Så jag ska snart klä på mig, hänga upp tvätten som jag glömde i tvättmaskinen igår *skäms* och sen ska jag sminka mig lite och göra mig iordning. För jag hade tänkt hinna till posten innan jag åker och hämtar han. Ska skicka tillbaka ett läppstift som blev fel.

Jaja idag ska vi i alla fall äta köttfärssås och makaroner. Gottigott. Hade egentligen tänkt äta det igår, men då bjöd vi min lillasyster på lyxmat istället, Mc donalds, haha. För det ville hon ha. Men idag blir det inget sånt onyttigt i alla fall. Och jag är fortfarande sugen på jordgubbar med grädde, suck. Men det blir inget sånt idag. Jag får överleva detta suget med. Tänkte häromdagen att suget kanske skulle minska när jag ställde mig och mixade glass och frysa hallon, men inte det.

Nä nu ska jag göra mig iordning!
Ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Fia

passa på o äta gubbar medans du kan, hört att vissa inte kan göra dt pga amningen

2008-05-06 @ 17:51:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0