Tynar bort.

Fy sjutton gubbar vad varmt det är ute. Jag står inte ut. Vi åkte ut till bilutställningen, gick där i 5 minuter, sen klarade jag inte av värmen längre. Åkte ut till torp, tog en fika, handlade kattmat och nu är vi hemma igen. Det går inte vistas ute i 30 graders värme när man är höggravid. JAG klarar inte det i alla fall. Men vi ska åka till trollhättan så att vi är där innan 17.00 för då stänger tvätthallen där vi tvättar bilen. Ska bli gött att bli av med all pollen och skit som sitter fast, man skäms nästan att åka runt i den. Förbannades grusvägar som Jesper måste köra på för att komma till lastbilarna och så med. Jaja, det ger sig.

Haft ännu fler sammandragningar idag, vissa känns mer än andra. Ibland ilar det till i hela magen, skitobehagligt. Kunde knappt gå inne på maxi så Jesper fick springa och köpa kattmaten medan jag satt utanför. Kan det vara nått på g? Jag vill ju det, vill slippa den här bauta-magen. Kommer ju inte bli gravid i första taget igen...

Bläää nu ska jag rinna bort ännu mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0