Tråkväder!

Vi hade ju tänkt åka hem till några kompisar och grilla idag, men vädret SUGER! Det är kallt och regnar. Vart tog sommaren vägen? Jaja, får hoppas det blir bättre snart i alla fall. Så idag får det bli skräpmat igen, vi är på tok för trötta och allmänt sega för att orka ställa oss i köket någon av oss. Funderar på om min kropp håller på att förbereda sig inför förlossningen. För jag är seg mest hela tiden, kroppen säger: SOV! Ungefär..jaja vi får väl se. Jag skulle inte klaga om det var så i alla fall, hihi. Hade varit gott med en kebab från pingvin..hmmmm..

Jag skulle vilja åka bort i ett par dagar, sova på hotell och lyxa till det rejält. Typ gå på spa eller nått. Hur skönt hade inte det varit? Men jag får väl se om man kan fixa till något sorts hemmaspa med fotbad och gurka på ögonen, haha! Vacker syn va? En stor flodhäst (läs gravid kvinna) men en grön ansiktsmask, gurka på ögonen och har fötterna i ett fotbad. Skulle ju skrämma skiten ur den värsta inbrottstjuven! HAHA!

Jaja i alla fall, funderar på att skjutsa Jesper upp till lastbilen inatt, för jag vill verkligen ha bilen imorrn och på tisdag. För jag ska nog åka och ta en fika med Stefan, så det hade varit gött att ha bilen då. Måste föresten ringa och beställa tid för service på den med, suck!!!

Nä nu ska jag sparka liv i gubben som slöar på soffan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tanken har slagit mig att ja kan vara på tjocken igen.. vill ju ha ett till men inte nu !! ska kolla upp de där på måndag, för nu har ja mått lite kasst i en månad typ :/

2008-05-18 @ 17:20:28
URL: http://www.lwikman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0