Top Model 9 - grand finale!

Idag är det final i top model 9. Det måste man ju bara se! Så får jag se barnmorskorna på web-tv sen efter det. Undrar vem som vinner. Jag har ju min favorit, meeen det talar jag inte om vem. Kan berätta sen ifall att jag tyckte att rätt person vann!

Nu har vi hämtat hem spjälsängen. Så nu ska jag slänga in täcket och kudden bara så kan jag få bädda lite sen, hihi. Det är ju så roligt att hålla på. Önskar att jag hade ett barnrum som jag kunde inreda med massa bebissaker. Men nu är täcket i maskinen i alla fall så imorn har det nog torkat. Så då blir det nog till att städa och skruva och bädda, mysigt värre. Skulle vilja köpa en sängmobil med, men det får vänta lite. Kanske kan önska sig en i present när bebis föds? Eller är man snål då? Haha jag vet inte. Får väl se. Alla kläder är då tvättade nu, så det känns skönt, plus att alla filtar också är rena. Känns skönt, ett problem mindre liksom. Men än är det ju mycket kvar att göra.....HJÄLP!

Nu sitter jag ock lyssnar/tittar på hockeyn som är på tv. Fortfarande 0-0 mellan sverige och tjeckien. Tycker det är lite spännande när det är landskamper. Däremot om det är elitserien eller nått så är jag inte så intresserad. Men detta kan jag se. Hellst av allt skulle man ju velat ha en stor skål med chips och några kalla bärs till, men det får jag klara mig utan nu.

Jag blir så trött på en grej..så himla trött blir jag..men jag får väl stå ut..måste jag ju göra..

Nu ska jag i alla fall kika vidare lite..
Får se hur det går att somna inatt..

Kommentarer
Postat av: Anton (blondast av alla)

Hej!

Titta gärna in på min alldeles nya och fräsha blogg!
Vore jättesnällt :)

2008-05-14 @ 19:35:54
URL: http://detrevannerna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0