Superfashion!

Eller hur? Jag hade tänkt ha på mig en grå tunika och ett par svarta leggings idag. Men vädret ser inget vidare ut. Solen kikar fram då och då men det är molnigt mesta tiden. Vet ju dock inte hur varmt det är. Men det får nog bli hängselbyxor och långärmat idag. Kanske tar en bild sen och lägger upp den på http://MissLundgren.bilddagboken.se Där har jag även lagt upp en bild på tjockismagen idag eftersom jag går in i vecka 36 idag, hihi.

Tiden går så jobbigt fort just nu. Det är så himla mycket som ska fixas och grejas. Men men, jag får försöka ta det lugnt bara. Lita på att kroppen säger till några dagar innan det är dags så man får lite energi. Blir så i alla fall till att lugna ner mig lite nu. Kan inte hålla på som jag gör, då kanske ungen kommer imorrn, och det klarar jag inte.

Nä nu ska jag snart vika tvätten..sen ska jag duscha. Men det är också det ENDA jag ska göra idag, moaahaa!!
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0