Stor som ett hus

Ja nu är man fan inte liten alltså. Tog precis lite bilder på magen igen (lade upp dom på http://LillaMalin.pixbox.se, v.35). Blev nästan lite deprimerad när jag insåg hur stora mina lår egentligen har blivit. Det är inte roligt alltså. Så nu blev jag bara ännu mer less på att vara gravid för att få börja träna bort fläsket. Är det tillåtet att klaga så mycket som jag gör? Jag vet att det finns sååååå många som verkligen kämpar för det där plusset. Det gjorde vi också innan det väl tog sig, ca. 1,5 år efter första försöket. Jag längtade såå efter den där stora magen och ville ha stor mage direkt. Men jag tar tillbaka det. Jag längtar inte alls till att bli större. Jag kan inte bli mycket större, magen spricker för sjutton. Jaja, inte länge kvar nu. Bara 38 dagar.. Men den lilla rackaren där inne har varit lite FÖR vild idag, för nu ligger h*n med huvudet uppåt, inte bra. Hoppas bara att han/hon har vänt sig "rätt" innan 21 maj, för då ska jag till barnmorskan igen och då ville hon att den skulle ha vänt sig rätt. Annars får jag nog en tid för vändningsförsök. Och lyckas inte det så lär det bli kejsarsnitt. Vet inte vilket som är bäst/värst. Vaginalt eller kejsarsnitt. Man har ju ont efter båda egentligen, bara på lite olika ställen. Jaja, jag får väl återkomma efter BM-besöket.

Nu har vi precis vräkt i oss päron och persikohalvor + glass. Nyttiga är vi som få. Eller kanske inte. Varför ska man vara så himla onyttig? Jag lär mig aldrig. Men jag har börjat bli sååååå grymt godissugen JÄMT och ständigt. Speciellt efter choklad. Pust och stön.

Nä nu ska jag vara ännu mer nyttig. Sitta framför tvn och kolla på pimp my ride.
Föresten så ligger förslaget fortfarande öppet om det är någon som vill pimpa min blogg ;)

Kommentarer
Postat av: Bob Malin

Tack, det var snällt :)

Grattis till bebis!

2008-05-13 @ 10:21:26
URL: http://malleballefikonskalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0