Sovmorgon som heter duga!

Shit vad jag har sovit länge idag! Jag brukar oftast vakna alltifrån 8.00-10.00 men inte senare. Idag VAKNADE jag klockan 12!! Och klev upp vid 20 över. Helt otroligt för att vara jag. Och jag har inte ont någonstans. Det brukar ju oftast vara därför jag kliver upp så tidigt annars, för att jag har så ont i höfterna att jag inte kan ligga bekvämt någonstans. Men inte det minsta idag, sköööönt.

Idag MÅSTE jag ut till torp, och jesper SKA följa med mig! Han sitter bara och spelar och spelar så han är inte speciellt social av sig. Så jag känner att jag faktiskt KAN tvinga med mig honom till torp en liten stund! För att vara lite social med sin flickvän.

Imorrn är det jag som ska vara lite social av mig, jag ska åka med Jesper till Norge. Vad ska han göra där? Jobba såklart. Han är nog det enda i hela världen som måste jobba på en klämdag. Nej seriöst, kanske inte, men det känns så. Så jag är snäll och följer med som sällskap. Så ikväll blir det till att lägga sig tidigt i alla fall. Eftersom att vi kommer kliva upp vid 2-tiden eller nått inatt/imorgon.

Jaja nu ska jag slänga in Jespers jacka i tvättmaskinen. Den luktar inte gott! Den luktar gammal öl.
Kanske skriver mer under dagen, brukar ju bli så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0