Shit pommesfrites!

Har tvättat 1 maskin idag, BARA 1 och kolla in http://misslundgren.bilddagboken.se/p/show.html?id=206929901&directlink=1 !!! Kan det vara så att jag handlat liiiiite för mycket? HAHAHA! Jag har alltså inte ens tvättat allt och detta är bara "lite". Vart kommer detta sluta. Nu får jag vänta tills imorrn, sen ska tvättas mera och då kommer fler bilder upp också. Så håll till godo!

Fick hem mina piercingar idag med. Hela 65 stycken. Vissa var ganska läckra färger men det var ganska många som var av samma färg. Men det kan jag överleva faktiskt, hehe. Och 1 stav saknade 1 kula men det kan jag också överleva. Jag menar, jag fick ändå 65 stycken för priset av 1, eller ja inte ens 1. Sånna barbareller brukar kosta allt emellan 100-200 kr och jag fick 65 för..ja jag tror jag betalade 120 plus frakt. Makalöst vilka fynd man kan göra på tradera, ME LOVES TRADERA!

Nä nu ska jag glo lite tv innan sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0