Sex and the city - the movie

Fasen vad arg jag blev nu. Satt och surfade lite på aftonbladets hemsida och kom fram till ett litet klipp om filmen. Och vet ni vad dom säger? Filmen har premiär 21 juni!!! Fattar ni? Varför i h-vete har den premiär just DÅ för? Jag blev så ledsen i ögat att jag blev förbannad på samma gång. Min lille bus i magen är ju beräknad till den 20 juni. Kunde den inte ha premiär nuu, typ, i början på maj?! Jag kommer ju inte våga gå och sätta mig i en biograf dagen efter bf (beräknad födelse)!! Tänk om vattnet går i biosalongen. Fatta pinsamt. Så nu kommer inte jag kunna se filmen fören den kommer ut på dvd ju. Grr! Att dom inte kan planera sånt där bättre! Och även om bebis redan har kommit ut då så kan jag ju inte gå på bio bara sådär. Suck!!! Jag får väl stå ut med att se filmen när den kommer på dvd. Jag blir så trött..

Jaja nu har i alla fall min älskling kommit hem. ÄNTLIGEN! Men han ligger och sover nu. Dock förstår jag att han är trött. Sovit ute i skogen hela helgen och gått flera mil. Men jag ska snart gå in i sängen och joina. Själv har man ju legat och sovit på soffan hela helgen bara för att sängen känns så himla stor annars.

Nä nu ska jag deppa vidare över filmen.
Vi hörs säkert imorn!

Kommentarer
Postat av: jennyli

gå du o se filmen om bebis inte ploppat! bara för att man har bf ett visst datum så betyder inte de att bebis behagar o komma ;-)

2008-05-20 @ 08:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0