Sandaletter - förälskelse

Jag måste nog erkänna. Jag har smygit med ett beroende. Gud vad jag älskar skor! Hade jag haft flera tusen så hade jag nog haft en hel garderob med bara skor. Jag har aldrig varit någon såndär fantast på skor, jag har typ haft 4 par som mest. 1 par skoterstövlar, 1 par tennisdojjor, 1 par lite finare skor och ett par sandaler typ. Men nu har jag lite fler. Men jag skulle vilja ha hur många som hellst egentligen! Annars har ju min "passion" alltid varit väskor. Men det har som lagt sig lite. Skulle hellre köpa ett par snygga sandaletter, kanske några av dessa par:



Så sjukt snygga. Jag gillar högklackat, bara det inte blir FÖR högt så man nästan inte kan gå. Synd att man har en sambo som stör sig något fruktansvärt på "klackljudet" när man går, haha! Men han får nog snart börja vänja sig. För jag kommer nog börja använda lite mer högklackat efter den lille kommer ut. Just nu går jag runt i rosa sånna här:



Bara för att det är skönast och lättast att få på sig när man är så tjock som jag. Och dom är så mjuka att gå i så det blir skön avlastning för fossingarna mina. Dom är såååååå fula bara, så man kan inte direkt vara finklädd om man har dom på sig, haha. Jaja nu är det som sagt bara en månad kvar. Men vad i hela världen ska jag göra av mitt skobegär? Jag sneglar och tittar men köper inget. Det får vänta. Kan man inte bara få nått annat begär?!

Äsch! Jag skulle inte sitta uppe såhär mitt i natten bara för att kolla skor! Det går ju inte. Hade heller inte tänkt skriva ett till inlägg innan jag fått sova, haha. Men det blev som det blev. Kanske ointressant för dom flesta..men jag kunde bara inte låta bli. Finns ju så mycket fina skooor! *dregglar lite*

Nääää nu får jag sluta. Ska glo lite tv nu innan jag ska skjutsa Jesper till jobbet.

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

jag älskar skor :)

2008-05-19 @ 02:24:39
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: jennyli

haha de där skoberoendet känner jag igen ;) Men det har gått över till barnklädesberoende nu *s*

2008-05-19 @ 07:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0