SÅ JÄKLA BRA!!!

Vi fick lägenheten!! En skitmysig lägenhet på bottenplan med egen ingång. Kan det bli bättre? Jo kan det iofs, man kan ju ha ett hus, men detta blir ju nästan samma! På ett fint område med. På kurveröd. Ska bli skönt att slippa dom här jävla bongotrummorna och jallajallamusiken här uppe på tureborg. Inatt var dom igång igen och spela musik. Mitt i veckan när folk ska upp och jobba. Visst nu skulle inte vi det just idag, men ändå! Jag är sååå glad. Så är det nån som känner för att komma till oss och hjälpa till med städning och packning och sånt så är ni välkomna! Hehe! Får väl ta och kika runt om vi kan låna en lastbil med. GRÄÄÄÄJT!

Idag ska vi på våran första föräldrautbildning. Undra hur det kommer gå. Jag vet inte ens vad som brukar göras eller sägas på dom utbildningarna. Men kan vara skönt att åka dit och titta hur det är. Sen tror jag att min mage har börjat sjunka också. För jag får lättare och lättare att andas. Har knappt något sånt där "anfall" längre. Hade det igår någon gång men jag överlever. Jag har det inte jämt i alla fall! Gött som fasen!

Nä nu ska jag klä på mig sen ska vi åka och handla. Ska försöka komma ihåg att INTE handla på spara idag, så jag kan få mina jordgubbar innan jag går i taket!!

Tjoohooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0