Så jäkla arg!

Jag har så mycket aggressioner inom mig som egentligen skulle behöva komma ut. Hade jag inte varit gravid hade jag nog åkt till gymmet och fått ut lite av dom. Hellst skulle man ha haft en "boxar-säck", en såndär man hänger i taket ni vet. Dom är sköna att slå på när man är arg.
  Jag förstod att det skulle bli såhär och jag sa också från början att jag kan INTE hämta dig när det blir bråk. Och uppmärksamma att jag sa NÄR, för det var inte frågan OM. För det är alltid bråk där! Tycker absolut INTE att du ska flytta dit, kommer bara bli skit i slutändan. Jag vet att du trivs och har hittat många fina kompisar och så, men du kan inte bo hos Catta och Micke. Det går inte. Om inte du själv stoppar det så kommer nog soc stoppa det, varesej du vill eller inte..sorry..
  Jag fattar inte en grej. Hur FAAAN har hon (min fd. mamma) mage att ens fråga mig om jag kan köra henne till Borås?! Jag fattar inte ens hur hon kan med det!!!?? Alex hade frågat henne en gång varför jag och hon är så ovänner. Hon hade svarat något så kaxigt som "det är en sak mellan mig och Malin, men hon är snart tillbaka". SÄKERT DU!!! Jag vill inte ha nått med den människan att göra, hon är inte min mamma längre och jag klarar mig FIIIINT utan henne!! GRR jag blir så arg!

Har så mycket adrenalin nu så jag skulle kunna springa ett maraton. Men det är bra, för jag ska vara vaken tills Jesper åker till jobbet. Jag ska ha bilen hade jag tänkt. Inte för att jag vet egentligen varför, men det är skönt att slippa vara låst inomhus hemma, speciellt om det blir fint väder. Då vill man ju uuuut! Ska se om det blir en fika till veckan också.Och så måste jag som sagt beställa service på bilen. Skulle behöva sälja bilen egentligen. Köpa en lite större bil, lite krångligt med barnvagnen, men det får bli en senare fråga.

Nu ska jag kika vidare lite. Skriver nog mer imorn..
Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: Anki

jag förstår dig malin..
Har hört all rabalder som händer där hos dom nu, pelle kom och pratade av sig lite..
Jag förstår inte vad alex har där och göra, hon har kompisar här med och större chans till bättre framtid....jag förstår att det är jobbigt för dig, är ändå din syster och så...
Vill du prata så finns jag, hoppas du vet det..

Krama

2008-05-20 @ 14:17:41
URL: http://mammaanki.blogg.se/?c=1206109997

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0