Så himla gott!

Min gubbe var ju för underbar igår. Han åkte och handlade ett stort paket med jordgubbar till mig. Dom var såååå goda!! Och så fick vi slängt massa skräp också. Containern står kvar idag så idag blir det nog att slänga resten av det gamla skrivbordet och kanske lite till, men gubben måste hjälpa mig så jag hoppas verkligen att containern står kvar i eftermiddag! Annars har vi ett halvt skrivbord som vi inte vet var vi ska göra av, haha!

På söndag ska vi nog och visa lilla Freya. En kvinna på skogslyckan som kanske vill ha henne. Vi får hoppas det i alla fall. För nu slåss dom fan värre än nånsin, och det är inte ens Turbos fel. Hon morrar och fräser så fort Turbo kommer in i rummet ungefär. Det går ju inte ha det så. Trodde verkligen det skulle bli bättre efter att vi steriliserade henne, men icket! Och det är ju längesen vi gjorde det också. Så det är ju inte direkt så att vi ger upp bara sådär utan vi har ju verkligen velat och försökt få det att funka. Trist, hon är ju våran lilla tjej..

Huvva, nu måste jag få i mig lite mackor tror jag..är vrålhungrig!
Sen blir det nog att fortsätta städa och få upp den förbaskade barnsängen som jag inte fått tummen ur att göra, haha!
Skriver säkert mer sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0