Rekord och stortvättning!

Det var nog rekordmånga som var inne och läste min blogg igår, haha! Det var bara en sån grej jag var tvungen att skriva, intresseklubben antecknar, eller hur?

Hur som hellst så har jag precis slängt in fulla tvättmaskinen med bebiskläder och filtar. Allt känns fortfarande så overkligt. Och det känns fortfarande som att jag har flera flera veckor på mig att tvätta upp allt och göra iordning allt som ska fixas. Men det är ju ändå bara 5 veckor kvar. Bebis kan komma imorrn om den bara vill liksom. Känns väldigt knepigt måste jag säga. Det var ju bara igår som jag plussade nästan, fastän det var över ett halvår sedan! Sjukt vad tiden har gått fort. I början gick den as sakta och då ville jag att tiden skulle gå fortare. Men nu har den gått FÖR fort, jag har inte hunnit förbereda mig. Det är så mycket jag måste göra! Imorrn får vi i alla fall hem spjälsängen. Då måste jag provbädda den, hihi! Sen får jag ta ett lakan eller nått och täcka över sängen så att det inte kommer något katthår i den. Oooh vad roligt det ska bli. Nu börjar det kännas på allvar.
  Har ju några tvättmaskiner till att fylla med sängkläder, lite mer kläder och sånt. Men nu ska jag sätta igång i alla fall. Känner att jag MÅSTE tömma sovrummet idag. Man får skapa sig lite plats. Kan slänga under lite kartonger och sånt under sängen och möblera om lite. Mysigt mysigt!

Sen ikväll ska vi åka hem till gubbens..hmm..moster tror jag hon är. Ska lämna hennes oriflame-grejer som hon har beställt och så kanske hon vill kika i den nya katalogen också, haha. Man får väl passa på!

Nä nu måste jag gå och vila lite innan jag sätter igång. Fan jag skriver ju så att jag blir alldeles svettig, haha!
Jag skriver säkert mer sen, brukar ju bli så.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0