Promenix!

Ja då har man varit lite nyttig idag. Eller ja, kanske inte känns så nyttigt eftersom jag får så ont i ryggen, men kände att jag behövde det. Tog en promenix ner till stan och träffade min gubbe där, vi åt och sen åkte jag med han hem. Det var riktigt skönt att gå ändå. Jag gick väldigt långsamt, men det var ändå skönt. Frisk luft är alltid skönt! Och så var det varmt och skönt ute med. Mysigt!

Jag har fått dille på kanelbullar! Jag köpte en kanelbulle förut på pressbyrån, men jag hade LÄTT kunnat äta typ 10 stycken! Bara jag hade haft lite mjölk till med. Varför kan inte jag baka bullar? Kanske skulle försöka mig på det i helgen? Får väl se om jag orkar. Dom tar slut så fort bara, haha! Har några fler cravings denna veckan..här är en lista:
Veckans cravings:
*Kanelbullar!
*Nektariner
*Billys lasagne
*Choklad

Kanske inte så hemska cravings ändå? Men jag vill ha mina kanelbullar!! Varför passade vi inte på att handla när vi ändå var i stan förut? Jag blir inte klok på mig själv alltså!

Imorrn måste jag ut till torp och köpa ferronolen och så ska jag skicka iväg byxorna med posten. Fick ju sålt mina älskade hängselbyxor på tradera. Så nu hänger dom på tork, nytvättade.

Fick ett paket på posten idag. Det var ett gratispaket från go´ boken. Det var 2 leksaksböcker i tyg som prasslade och skallrade, jättegulliga! Lägger upp en bild på http://MissLundgren.bilddagboken.se och så har jag ju hämtat blöjhinken, fasst det har jag redan sagt. Jaja, skit samma.

Nu ska jag glo lite tv. Är trött efter prommisen!
Jag är sugen på palt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0