På gång?

Nu börjar det ju hända grejer i mitt gravida liv. Undra om inte slemmisen har börjat släppa. (Vet att det låter lite äckligt) För igår och idag har det kommit slemmigare flytningar än vanligt. Så kanske det är på g snart? Får hoppas det för jag är verkligen spyless på att vara gravid. Eller jag har varit less ganska länge faktiskt, haha. Och igår hade jag några konstiga sammandragningar, dom gjorde väl inte jätteont men dom kändes! Får hoppas det är över snart.

Det riktigt känns inne i lägenheten hur varmt och kvavt det är ute idag. Vi ska försöka ta oss ut till herrestad en sväng, men får se hur länge vi orkar stanna. Kan ju få ta några bilder i alla fall. Och så får vi hoppas att det blir lite svalare till kvällen. Blir alldeles snurrig i huvudet annars. Ingen vidare matlust har man ju heller när det är såhär varmt.

Aja nä, nu ska jag lägga mig på soffan en stund innan gubben vaknar.
Skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0