Orkdag...

Jag har inte haft ork till nånting idag. Seg i hela kroppen och nu ska vi snart hem till en kompis. Jag är godissugen med så jag får väl springa in på konsum eller nått. Har i alla fall fått skickat iväg byxorna nu, skönt att ha det ur världen. Vette faaan om jag orkar shoppa så mycket imorrn. Kommer vara sjukt mycket folk ute på torp alltså. Kommer ju knappt finnas parkeringar. Men ska i alla fall gå på utsidan ett tag, kolla på bilarna, tjöta med lite folk och så.

Jag vet inte ens vad jag ska skriva idag. Är hjärnsläpp totalt. Allt känns bara allmänt trögt eftersom jag inte kunde somna inatt.

Nä får nog ta och skita i detta..har lagt upp lite nya bilder på http://LillaMalin.pixbox.se och http://MissLundgren.bilddagboken.se men det är bara bilder på magen..så det kanske inte är så intressant ändå. Går ju in i vecka 37 idag..blir alldeles matt bara jag tänker på det. Jäjä, 28 dagar kvar till BF.

Ha det gott..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0