Nu igen? Japp!

Igår var vi på race i Göteborg igen. Det var trevligt även denna gången. Dock kom farbror polisen efter ett tag, men så kan det ju vara. Det blev ju lite strul i början med poliser i caravanen och sådär så man stod och hängde på burger king ett tag. Precis när vi var påväg hem, vid IKEA bäckebol så fick kompisen ett sms om var det skulle bli, så vi vände och åkte tillbaka. Men jag måste säga att området var nog det värsta jag har sett. Det var inte dåliga vägar och inte dåligt för publiken att stå och titta MEN dom som hade sina firmor på det området hade ju "vakthundar" som såg ut som stryk. Djurplågeri av högsta graden typ. En hund hade tovor i pälsen och såg alldeles förskräcklig ut. Tyckte så synd om den. Och rädd var den också. Så fort man kom nära staketet så sprang den iväg. Huvvaligen, undrar om man inte kan sätta dit ägaren till den firman. Jag menar det var ju glassplitter och en massa annat som hunden kunde skada sig på och det såg inte ut som att den hade varken mat eller vatten, uscha mig!

Idag ska vi se ifall att någon har lust att grilla. Jag ÄLSKAR att grilla. Det är bra för mig med eftersom att jag knappt får i mig någon annan mat. Börjar bara må illa eller så blir jag mätt efter 2 tuggor typ. Måste verkligen känna efter om det är något speciellt jag är sugen på. Kalla saker går bra att äta, typ frukt och sånt. Men jag kan ju inte leva på enbart frukt då får jag ju köpa hur mycket frukt som hellst för att bli mätt. Börjar bli jobbigt nu. Har ju gått in i vecka 34 med. Värsta tjockisen! Bilder finns på http://MissLundgren.bilddagboken.se och på http://LillaMalin.pixbox.se

Nä nu har jag ett såntdära "anfall" där jag inte får luft, så jag måste lägga mig ner.
Ha en bra dag nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0