Norway here I come!!

Imorrn ska jag åka med gullet till Norge. Se på alla galna norrmän när dom kör på motorvägarna, haha! Det ska tydligen vara en syn för sig. Men jag fattar inte varför jag och Jesper fortfarande är vakna med tanke på vilken tid vi ska kliva upp! Vi ska alltså upp typ 02.00. Och jag gör det frivilligt! Hehe. Men det gör inget, får ju mer tid för gullet.

Hade planerat att tvätta bilen nu i 2 dagar men i onsdags orkade inte Jesper och idag har det regnat så det var bara tur att vi inte tvättade bilen, hehe. Annars brukar vi ju ha den turen att det alltid börjar regna EFTER att vi tvättat bilen. Men men, är det FINT väder imorrn kanske vi gör det imorrn. Men är det det minsta molnigt så struntar vi i det!

Nä nu måste jag göra några mackor till imorrn!
Have a nice day!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0