Modemåsten!

Är det så? Att man måste skriva om mode för att bloggen ska bli intressant? I så fall är det ju lika bra att lägga ner med en gång. För jag kommer nog aldrig förstå mig på alla olika moden som finns. Som till exempel, vad är det för vits att ha leggings under shorts? Förstår att man vill ha det till kjol och klänningar, men varför till shorts? Samma med strumpbyxor, varför till shorts? Eller kilklackar, det har jag nog aldrig heller förstått mig på. Det är ju inte snyggt för fem öre. Men som sagt, det är tur att många har olika smak. Det snyggaste jag vet är ett par söta, högklackade sandaletter till en söt klänning. Finns ju många som verkligen inte tycker om det istället. Eller att det kan vara snyggt med ett par flip-flops till en jeanskjol och ett enkelt linne. Men en sak till jag verkligen inte förstår mig på, det är dessa höga midjor, vill bara spyyyy åt det! Bläää! Aja, som sagt, jag är inte det minsta moderiktig känner jag..

Var ute på stan en sväng förut, lika dött som vanligt. Men jag måste bara säga en sak. Vi kom hem klockan 22.50 och då var det +18 grader ute. Sååå jäkla varmt. Hade nog behövt komma ett åskoväder för att rensa upp luften lite. Det är sjukt kvavt. Blir nog till att gå och lägga sig snart, man är ju helt slut nu. Ska ut till herrestad imorrn och kika på bilutställningen som ska vara där. Sen kanske det blir att åka till cruisingen i trollhättan, får se vad man orkar.

Nu ska jag kolla lite till sen sängen.
Sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0