Kontrakt

Jaa, då har vi varit på uddevallahem idag och skrivit på uppsägningskontraktet på våran lägenhet. Ni fattar inte hur skönt det kändes att äntligen  få göra det!! Nu längtar jag så jag håller på att döööö till den 1 augusti, när vi får börja flytta in i den nya lägenheten. Fy sjutton alltså.

Vad har vi mer gjort idag? Jo vi har varit nere på snäckan och käkat lite brunch och så har vi varit på föräldrautbildning. Jesper började tröttna redan efter en halvtimme men jag tyckte det var intressant och försökte koncentrera mig. Hatar att ha med mig han på sånt där, för han blir på så dåligt humör när han tröttnar på någonting. Och då blir jag trött på honom och skitstressad. Och ändå visste han att den skulle hålla på till halv 5, men det hade han ju glömt *suck*. Är alla karlar såhär?

Sen var det tänkt att vi skulle grilla, men det blev ju inte så heller utan det fick bli en kebab på chaplin. Jävla tjöt är vad det är!! Blir så trött. Allt ska göras på en gång och allt ska jag göra själv..*muttra*

Det står ju en container här ute igen, undra om den är till för oss hyresgäster igen. För om den är det så ska jag slänga det där skrivbordet plus att jag ska slänga 2 dvd-ställ som vi inte använder och kanske lite mer skräp som aldrig blev av att vi slängde sist. Hade varit gött i alla fall. Får väl ringa till uddevallahem imorn och fråga hur det är med det.

Äsch! Nu ska jag sätta mig och glo lite tv tror jag..blev ju inga jordgubbar idag heller *gråta*

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej!

Hamnade på din blogg av en slump, läste lite och upptäckte att vi har ju faktiskt gått i samma klass i Öjebyn. Vad roligt att du ska få barn. Själv har jag en liten Astrid som är 5 månader. Hoppas allt är bra med dig och bebisen. Lycka till med allt :-)

2008-05-29 @ 10:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0