Kliar i fingrarna!

Ja okej! Jag erkänner! Det kliar verkligen i fingrarna idag. Jag menar..jag har ju ändå varit utan internet ett tag.

Men jag missade ju endel småsaker när jag skrev sist. Idag är det PRICK en månad kvar innan bebis kommer. Och för er som inte är så intresserade av just det så är det idag PRICK en månad kvar till midsommarafton, hehe. Kanske är lite mer intressant för vissa. Men för mig är det viktigast att bebis kommer snart. Jag menar, förlossningen kan ju starta när som hellst! Jag börjar bli så jäkla nervös att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Hade tänkt att jag skulle börja packa BB-väskan snart med. På fredag ska jag en sväng till apoteket och köpa de sista småsakerna, typ amningsinlägg och sånt för att packa ner. Men hade ju kunnat börja packa ner bebiskläder och lite småsaker som jag inte behöver innan. Typ mvc-journalen och så.



FÖRBANNADE BLOGG.SE!! MER ÄN HÄLFTEN AV VAD JAG SKREV NU HAR FÖRSVUNNIT!!! OCH JAG ORKAR FAN INTE SKRIVA DET IGEN!!! VARFÖR ÄR DET SÅHÄR???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0