Kanske skulle det ändå

Jaa, man kanske skulle ha köpt sig ett stativ ändå. Gick ju som sagt sådär att fota igår i mörker. Har i alla fall lagt upp bilderna på www.lillamalin.se om det är någon som vill kika. Men som sagt, ha lite överseende nu.

Undra vad man ska göra nu. Är det något bra på tv? Får nog kika på det.

Träffade en gammal kompis från vargön igår med. Var trevligt att få sig en liten pratstund, var ju inte igår direkt! Antar att det blir så när man "flyttar från stan". Jag har ju gjort det några gånger, bara stuckit sådär. Men nu är det egentligen inte så långt ifrån. Men jaa, det blir som det blev. Har egentligen ingen bra förklaring.

Nä nu ska jag kolla om det går nått bra på tv ikväll. Annars får jag väl se om jag kan börja med någon ny bok eller nått.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0