Känns underbart!

Fick precis ett telefonsamtal av han som tog över efter mig på jobbet. Han tjötade på lite om mest ingenting och sen sa han något såååå roligt! Jag är saknad på jobbet. Butikerna ute i Kungshamn undrar när jag ska komma tillbaka och dom undrar vad det blev för kön på bebisen. Hihi vad sånt här är roligt att höra, jag blev ju nästan tårögd! Och så ville dom att jag skulle komma och handla, haha. Det är en butik i Kungshamn som heter "barngarderoben", där hade jag tänkt handla massor av gånger när jag väl var där, men jag glömde alltid bort det eller så hade jag aldrig pengar med mig. Så vi får ta en tur ut dit i sommar efter att bebisen har kommit så får vi väl handla lite barnkläder, hehe. Glad blev jag när jag fick detta samtalet i alla fall. Jag saknar allt jobbet lite, dock inte när han berättar att han haft elektroskandiagods som täckt hela golvet i skåpet och sen ska ha på resterande gods, då kan det lika gärna kvitta, hehe!

Aja, ville bara skriva av mig lite roliga nyheter. Nu måste jag ringa om lägenheten och sådär.
Kanske skriver mer senare!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0