Jahapp.

Då har man precis suttit och skrivit färdigt förlossningsplanen. Herregud jag hade nog kunnat skriva en hel roman om jag hade velat. Det hade lätt blivit 5 sidor om jag inte hade klämt ihop det lite, haha! Och ändå tyckte jag inte att det var så mycket som jag visste hur jag vill ha det. Tänkte ju mest ta det som det kommer. Men det var endel saker ändå, eller jaa, det blev endel saker i alla fall, haha. Men känns ändå skönt att ha skrivit det ifall det är nått man glömmer säga när man kommer in på förlossningen.

Nu börjar det bli lite svalare, så jag kanske skulle sätta igång med städningen. Har inte kunnat göra nånting alls idag, det har varit för varmt både ute och inne. Jag blir helt slut i hela kroppen när det är så varmt. Men det blir väl alla? Man blir helt dåsig. Men jag piggnar alltid till på kvällarna, så nu tror jag minsann jag ska sätta igång. Containern kom ju tillbaka så nu är det bara passa på, haha! Men jag har märkt att mina sammandragningar kommer oftare och oftare, speciellt om jag rör på mig. Kanske borde ta upp det med barnmorskan. Igår på föräldrautbildningen hade jag typ 7 sammandragningar på 2 timmar. Och nu kommer sammandragningarna med ca. 20 minuters mellanrum. Men det kan ju inte vara på g än. Dom gör ju inte ont, jag kan ju till och med röra på mig under tiden jag har en sammandragning. Äsch, det är nog bara önsketänkande att det skulle vara på G redan!

Nä nu får jag banne mig sätta lite fart, börjar bli rastlös och godissugen, vi har inget godis hemma och ingen bil för att åka och köpa det heller, så jag får sysselsätta mig nu!
Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0