Ingen bra dag

Nä idag är det ingen bra dag. Har så ont i ryggen att jag skulle kunna gå av när som hellst. Kunde knappt ta mig upp ur sängen och ryggen värker konstant. Blev nog lite för mycket gå och stå igår med tanke på att jag sprang runt på bilutställningen på dagen och sen race på kvällen. Ska försöka sålla ut lite bilder, men dom flesta blev suddiga, hade lite för lång slutartid. Men som sagt, övning ger färdighet. Det är ju kul i alla fall, är inte det huvudsaken? Haha!

Kvällen igår blev ganska lyckad, tyvär blev det lite tråkigheter påväg till 2:a rakan då en bil åkte av vägen p.g.a ett rådjur. Men föraren och passageraren verkar ha klarat sig någorlunda undan i alla fall. Dom åkte in till sjukhuset med nackkragar och verkade lite omtumlade. Hoppas dom klarar sig undan whiplash och sånt tråkigt bara. Annars flöt det på ganska bra, var endel som körde, men tyvär var det som vanligt mest publik, men men det är ju som sagt lite svårt att bli av med. Får väl se när nästa race blir, blir nog inte nästa helg i alla fall. Då är ju trollhättecruisingen. Men vi får väl se vad det blir..

Nä nu måste jag nog sätta mig på något annat sätt någon annan stans. Har såååå jävla ont.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0