Hungrig och seg!

Jag börjar bli på dåligt humör nu, så jag klagar hela tiden känns det som. Jag är fruktansvärt hungrig så det är väl därför kanske. Jag vet inte vad jag ska äta, mackorna är slut. Jesper är inte hemma så jag kan inte åka och handla. Jag är trött och seg i hela kroppen efter igår. Bebisen tycker att det är skitroligt att sparka mig i revbenen, och ONT gör det. Som sagt, inte på bra humör just nu..

Sen fick jag hem oriflamegrejerna idag. Tror ni alla grejer som jag bestält var rätt? Nää!!! Då var det ett enda yttepytte fel i materialguiden för läppstiftsproverna så jag fick hem fel färg på läppstiftet som en har beställt. Förbaskat! Så nu har jag skickat iväg ett mail till regionschefen för att fråga hur tusan jag ska göra nu. Ska jag skicka tillbaka det och vänta på det nya? Hur blir det med räkningen då? *suck* Ingenting går rätt idag. Jag fick i alla fall med min ögonskugga gratis. Så nått bra kom det väl ur det dåliga.

Vad händer ikväll då? Mjao, jag vet inte riktigt. Vi ska då inte vara hemma i alla fall, mer kan jag inte hänga ut just nu.

Nä nu ska jag ta bort mitt "gamla" smink och sätta på mig nytt. Måste ju prova nya ögonskuggan!
Ha det gott så länge.
DET ÄR VAAAAAAAAAAARMT :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0