Hot or not?

Ser väldigt varmt ut ute i alla fall. Och det känns varmt med tanke på att jag har öppnat balkongdörren utan att det känns någon skillnad. Enda skillnaden är att det blev liiiite friskare luft här inne. Men ingen markant skillnad med andra ord. Ser ju till och med ut som att det är helt vindstilla ute. Kan man vistas ute en sån här dag? Det är frågan alltså. Men jag ska nog försöka att inte sitta inne hela dagen. Kanske tar med mig kameran ut på en promenad, haha!

Från och med torsdag så kommer jag aldrig mer ha bilen hemma när Jesper jobbar. Och så var det med det. Eftersom lastbilen alltid måste upp till hällevadsholm/hamburgsund efter att Jesper "jobbat klart" så måste han ju ta sig hem därifrån om jag åker till BB. Han har ju alltid lastbilen med sig hem måndag-tisdag sen är han ledig onsdag och hämtar en annan lastbil som han har hemma torsdag-fredag. Känns tryggare, eller vad jag ska säga, att han har bilen ståendes där uppe IFALL att jag måste åka upp. För då kör han lastbilen dit vi har personbilen och sen åker han direkt därifrån i så fall. Annars vet vi ju aldrig HUR han ska ta sig hem eller så, för jag lär ju inte vara den första som sätter mig bakom ratten om jag har värkar, haha! Det kan jag lova!

Fan också!! Nu blev jag sugen på jordgubbar med grädde igen. SUCK! Jag är trött på att alltid vara sugen på nånting. Det får gärna vara över snart.
Veckans cravings:
*Jordgubbar med grädde
*Sura colanappar
*Billys lasagne
*tacos (med rostad lök i)

Nu får det vara nog! Man måste ju fan vara miljonär för att vara gravid...
Nu måste jag betala lite räkningar, underbart..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0