Hej kom och hjälp mig!

Har kommit fram till att jag ser ut som hej-kom-och-hjälp-mig just nu. Håret går inte att göra någonting åt verkligen. Försöker jag lägga det på något sätt utan något band i håret ser jag ut att vara 45 eller nått. Har jag ett band i håret så ser jag i alla fall lite yngre ut, men håret står åt alla håll och kanter istället. Ser fördjävligt ut rent ut sagt! Och inte kan jag göra något åt det heller. Har lovat gubben att jag inte skulle klippa håret igen förens jag fyller år, för då ska jag önska mig en hårförlängning också som jag kanske får OM jag inte klipper mig innan. Så vad ska man nu göra med denna kalufs? Kan ju inte direkt gå i mössa mitt i sommaren och min kära lillasyster har ju snott min snusnäsduk, jävla ungejävel! Känns inget bra..
 Och inte bara det, inte bara håret. Kläderna?! Vad är detta egentligen? Jag går konstant i mina mjukisbyxor, finns inga andra byxor jag kan ha. Det är ju så dåligt väder ute också så man kan inte gå i klänning. För är det varmt och skönt ute så har jag i alla fall 2 klänningar och några leggings som jag kan ha. Så nu är man verkligen i behov av riktig modehjälp egentligen. Men förhoppningsvis kommer busfröt ut snart, så jag kan börja använda lite av mina "gamla" kläder.

Nä nu får det vara slutklagat! Men jag har egentligen inget vettigt att säga. Det är i alla fall en bilutställning ute på torp på lördag, om det är någon som är intresserad? Jag är det i alla fall, så vi ska nog ut och kika en sväng. Får prova kameran lite mer då, hihi. Är sååå nöjd med den! Nu skulle jag bara behöva en slags hemsida så jag kan lägga upp alla bilder. Känns lite mer seriöst då. Vill inte lägga upp alla på http://LillaMalin.pixbox.se eller http://MissLundgren.bilddagboken.se känns lite löjligt, dessutom får inte bilderna samma kvalité då. Jaja vi får väl se, ska försöka ragga lite och se om någon kan hjälpa mig.

Nu ska jag kika runt lite till sen blir det tv!
Imorrn ska jag (försöka) få tvättat och städat lite.
Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0