Har sååååå ont!

Men tyvär inte på det sättet jag vill ha ont. Jag har så ont i höfterna att jag är nära att gå under. Kan knappt sitta på en stol och jag kan verkligen inte ligga på ena eller aandra sidan. Det gör så förbenat ont alltså. Jaha, då fick man sota för det man grejade igår. Men det känns ändå som att det är värt det. Nu är ju sovrummet klart. Nu ska det bara in lite kartonger och sånt in dit. Färdigpackade kartonger alltså. Så att inte dom står där dom står nu, d.v.s i hallen och är riktigt ivägen! Hade ju tänkt möblera det idag, men jag klarar nog inte av det tyvär. Fick stränga order av Jesper att inte röra en pinal i alla fall, haha. Han var så duktig och tog ut resten av skrivbordet imorse när han åkte till jobbet, hehe. Min snuttplutt!

Undra vad som händer ikväll då? Kanske skulle försöka få ihop ett gäng och åka och grilla? Någon som är sugen? Hade varit mysigt i alla fall. Kanske grilla någonstans där man kan gå ner och doppa fötterna i vattnet och svalka av sig lite. Men vi får väl se. Får kolla med gubben och se om han orkar, man blir ju så jädrans trött i värmen och så jobbar han i det också. Lite synd om stackarn. Han saknar nog jobbet på matsäljarna nu, där han kunde gå in i en iskall bil (kylen eller frysen) haha!

Usch jag är så rastlös, men har så ont så jag kan inte göra nått ändå. Fan vad jobbigt det är att ha det så. Hade ju kanske tänkt ta mig en promenad ner till stan och köpa en glass eller nått. Men jag får nog hoppa över det idag. I alla fall vänta på att bilen kommer hem så man slipper gå och ha ännu ondare. SUCK!! Nu får du komma uuuut bebis!

Nä nu får det nog bli lite tv-tittande i värmen. AJAJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0