Grymt rastlös!

Fy sjutton. Jag är hur seg i kroppen som hellst efter gårdagens rantande. Men jag är så fruktansvärt rastlös ändå. Det är hur fint väder som hellst och jag hade gärna velat vara ute. Men vad ska jag göra ute då? Helt själv? Hade väl kunnat gå en sväng på stan, köpa mig en glass eller nått men frågan är om jag vågar. För går jag för mycket får jag ju så fruktansvärt ont i fogarna/höfterna/ryggen. Det fick jag igår efter bara en stund, men då åkte jag ju bil så det var ingen fara. Idag har jag ingen bil, så går jag ner till stan måste jag GÅ upp igen. Det värsta är väl uppförsbacken hem till lägenheten, uscha mig! Annars hade jag kanske klarat det. Men det är ju så tråkigt att försöka hitta på något själv.

Vad fasen ska man äta till middag idag då? Har idétorka som heter duga. Är lite sugen på kött, typ grillspett, men det ska man ju hellst grilla för att det ska bli gott. Och det tar ju sån tid. Vi har ingen grill heller, bara en innomhusgrill och det blir så äckligt varmt i köket av den grillen så jag orkar inte ens starta den idag. Är lite sugen på våfflor också, men vi har inget våffeljärn. Varma mackor hade också varit gott, eller fuskpizza (mackor med tomatsås, ketchup alltså, och skinka och ost och såndära pizzakrydda). Men vi får väl se vad gubben är sugen på. Men han vet ju aldrig så jag har inga större förhoppningar.

Nä nu ska jag kika runt lite till, sen ska jag hoppa in i en dusch och sen ska jag..göra nått..*suck*

Ha det bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0