Grillning

Ja det blev grillning idag ändå. Niklas ringde och frågade om vi inte hade lust att komma hem till dom och grilla lite, så vi åkte och handlade och sen hem till dom. Denna gången så skar jag flintasteken i lite mindre bitar så den blev helt genomgrillad direkt, hehe. Och så lite potatissallad till givetvis, mums fillibabba! Så vi satt där och käkade och tjötade ett tag och busade lite med deras vovve, Lottie (osäker på stavningen). En liten, svart, fransk bulldog. Hon var så söt så. Titta bara! Hon blev lite trött efter ett tag och lade sig i solen och myste.
image7

Tack för en trevlig kväll! Detta får vi göra om snart tycker jag! Niklas som var så stolt över sin grill går säkert med på det också, haha! Dom bodde fint också. Jag hade gärna kunnat tänka mig att bo i ett sånt radhus. Jaja, vi får väl se när vi orkar flytta härifrån först.

Till helgen åker min gubbe bort, suck. Vad ska jag hitta på då? Han kommer hem från jobbet på fredag, byter om, sen åker han igen. Trevligt värre. Men men, han får väl passa på nu, för sen när bebisen kommer, i början, så lär han ju inte ha tid att åka. Men jag kommer ju bli alldeles ensamen. Får väl se hur länge min lillasyster har tänkt stanna "här nere" kanske hon får komma hit och hålla mig sällskap. Men vi får väl se på det.

Nu ska jag titta på lite tv.
Ha de bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0