Fortfarande galen!

Jag är fortfarande galen i jordgubbar! Jag vill ha jordgubbar jämt! Det är himla synd att dom ska vara så ruskigt dyra vid den här tiden. Men jag MÅSTE nog bege mig till affären snart alltså. Jag smäller LÄTT i mig ett helt paket själv. Det är makalöst! Men det är ju såååå gott. Jag har nog tur att bebis ville komma på sommaren, hade ju inte varit det lättaste att få tag på jordgubbar mitt i vintern.
Veckans cravings:
Jordgubbar och grädde
mandariner på burk (i sockerlag)
pasta
grillat kött

Mina cravings kanske inte är allt för jobbiga eller konstiga men det är verkligen "MÅSTE HA" på jordgubbarna. Det börjar bli lite jobbigt, hehe. Tur att dom innehåller mycker järn för DET behöver jag.

Sen har jag börjat känna av mina sammandragningar mer. Dom gör fortfarande inte ont men det blir som ett tryck i magen. Och en VÄLDIG lättnadskänsla för lungorna, för jag kan andas så himla lätt under sammandragningarna. Livmodern trycker ju liksom lite neråt så lungorna får plats, om ni förstår, lite svårt att förklara. Det som är jobbigt med sammandragningarna är att jag direkt efter sammandragningen är slut börjar svettas som en gnu! Kan inte gå med kläder på mig hemma för då måste jag byta om flera gånger per dag. Annars har jag det ganska bra just nu. Man får lite ont ibland när bebisen sparkar och känner av foglossningen ibland men man överlever ju.

Jaaa, vad ska man göra idag då? Får se om min lillasyster kommer hit eller inte.
Nu ska jag i alla fall se reprisen på One Three Hill!
Ha det bra så länge..

Kommentarer
Postat av: Julia

hej! :) är du intresserad av en ny bloggdesign? du får självklart välja själv hur den ska se ut :) kolla min blogg under kategorin "bloggdesign" längst upp, eller mejla mig om du är intresserad!
ha en bra dag :)

2008-05-06 @ 11:09:41
URL: http://juliaberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0