Förbannade djungeltrumma!

Sitter hemma just nu och är fly förbannad! Det låter som att man sitter i värsta jävla djungeln! Det är några apor nere vid fotbollsplanen som sitter och bångar på en jävla bongotrumma och fattar inte att dom är i Sverige och bland svenskt folk som kanske inte uppskattar deras jävla trummande! Så jävla störande. Fick stänga igen balkongdörren men det hörs in ändå. Och så skriker dom och gapar på nått språk som bara djungelfolket förstår. Jag blir så jävla trött. Jag tror inte dom skulle uppskatta om jag satte stereon i bott med ultima thule eller odins änglar eller nått sånt. Varför ska vi tolerera deras djungelmusik och jalla jalla? Dom får fan göra som dom vill. Men fy satan vilket liv det skulle bli om jag hade börjat skrika på svenska nationalsången eller nått. Grr jag blir så förbannad! Och nej, jag är inte rasist, men det finns fan gränser! Så ni får väl säga och tycka vad ni vill, detta är min åsikt...

Har i alla fall precis kommit hem från näl. Var där på en informationsgrej om förlossningen och bb-avdelningen. Var kanske inte sådär jättegivande, man visste det mesta redan. Men vissa saker var väl bra. Ska i alla fall sätta mig och renskriva och ändra min "förlossningsplan" som jag börjat på. Som sagt så finns det vissa saker jag verkligen vet hur jag vill ha det.

Sen har vi fått ett erbjudande om en lägenhet med. Det är på ett underbart område och där kan jag lova att vi slipper dom satans djungeltrummorna! Det är en 2a på bottenvåningen. Tyvär bara en 2a men vi ska ta den ändå. Är så fint område så vi kommer inte flytta därifrån förens vi har råd att köpa hus! Om vi så ska behöva sälja sängen och bo i vardagsrummet så är det fan värt det! Den ligger på kurveröd. SKITMYSIGT verkligen och på bottenplan så vi kan släppa ut katterna. Såååååå bra!!

Och apropå katterna, har fått en seriös "köpare" på Freysing nu. Tänkte att jag skulle ringa henne imorrn. Hon bor tydligen på skogslyckan och ville ha henne som sällskap. Och där blir hon ensamkatt med så det kan nog inte bli bättre! Hon har ju alltid varit innekatt så det spelar ju ingen roll liksom. Känns toppen i alla fall. Hon skulle bara skaffa kattlåda och sånt sen kunde hon ta henne. SKÖÖÖNT att ha ett problem mindre. Hoppas det blir lite lugnare här hemma då.

Från heldöd till värsta romanen, tur att jag alltid skriver så lite menar jag. HAHA! Jaja, skitsamma!
Nu ska jag i alla fall greja med förlossningsplanen sen kanske börja packa bb-väskan.
Skriver mer imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0