Finally home!

Nu har man precis kommit hem från Norge. Det har ju varit en dag för sig, haha. Dessa norrmän dom är ju inte smarta alltså, hahaha! Jaja, var trevligt att se hur gubben har det på sitt jobb dagarna i ända. Idag blev det ju en väldigt lång dag kan man säga. Vi skulle kliva upp klockan 3, tror ni att jag hade somnat då? Givetvis inte! Så jag har inte sovit en blund inatt. Dels för att jag inte kunde slita mig från min bok som var sååå bra, sen var det en överaktiv kattfan som höll mig vaken. Måste verkligen hitta ett sätt att aktivera han på dagarna så att han sover på nätterna! *morr* Jaja, jag har i alla fall fått slumra till lite i lastbilen. Passat på medan gubben har lastat/lossat och lagt mig bak i sängen, så helt död är jag väl inte.

Vad händer ikväll då? Ja nu väntar jag bara på att Jesper ska komma hem (han hämtade lastbilen som han ska ha på måndag) och då ska vi duscha och sen ska vi åka och käka med några kompisar. Är vrålhungrig! Men det är ju DOCK inget ovanligt för att vara jag. Sen vet jag inte, kanske åker ut till fröland och kikar en sväng. Lugnt blir det i vilket fall som hellst!

Gick ju in i ny vecka idag med. Får se om jag orkar fota magen efter duschen. Lite bilder från dagen kommer upp senare på http://MissLundgren.bilddagboken.se

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0