Fick rysningar..

Satt precis och läste på minbebis.com om en tjej som avlidit p.g.a att hon förblödde av ett kejsarsnitt. Fick rysningar genom hela kroppen. Detta skulle ju vara det lyckligaste ögonblicket i hella hennes liv! Det är just sånna här saker som man verkligen inte tror kan hända. Man vet innerst inne att det KAN hända, men man vill inte tro det. Skänker några extra tankar till pappan och deras nyfödda lilla son.
  Jag fick ångest inför förlossningen när jag läste detta. Det KAN ju faktiskt hända mig med. Tänk om? *ryser*

Imorgon så åker Jesper iväg. Han hinner bara hem från jobbet, byter om och sen åker han igen och blir borta hela fucking helgen. Vad saaan ska man göra då? Imorgon-kväll ska jag i alla fall dra iväg min lillasyster på ett race i Trollhättan. Någon nyfiken på var? Bara höra av sig så berättar jag. Dom som "anordnar" detta verkar ju inte vara allt för hemliga i alla fall. Med tanke på att dom skrev i sms:et att jag skulle sprida det till alla jag känner, huuh? Jaja vi får väl se hur dom sköter det. Men enligt mig så försöker dom konkurera med HELT fel gäng! Inom en snar framtid tror jag att dom bevisar det snart också, moahaha!

Resten av helgen får vi se vad som händer. Kanske bara åker ut och sätter mig någonstan och läser en bok eller nått. Om det är fint väder det vill säga. Men är det någon som har något bra förslag är det bara hojta till. Annars behöver ju lägenheten fixas till och så har jag massa babykläder, sängkläder och diverse saker som behöver tvättas. Får väl se vad jag orkar/får lust till. Har ju så himla svårt att hitta motivation att börja någonstans. Får väl ta med mig lillasyster får hon hjälpa mig, haha! Hon har faktiskt varit snäll och plockat undan och städat lite här hemma när vi var i göteborg så jag borde ju egentligen fortsätta. Men det är inte så himla lätt när man är så stor och otymplig! Jag saknar verkligen min gamla kropp nu! Inte för att jag var så himla smal innan heller, men mindre var jag i alla fall. Det var lättare att hitta kläder som verkligen passar.

Hupp! Nu håller jag på att svettas ihjäl, som vanligt! Så jag ska kika vidare lite till, sen är det sängen som hägrar.
Natti natt från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0