En riktig bitch!

Det är nog vad jag är just nu. Sovit dåligt, trött på katterna, trött på att inte kunna andas, trött på att det är vilda western i magen när man ska sova, trött på att inte hitta någon skön ställning att sova i, trött på ALLT!! Och så är jag hungrig nu också. Förbannat vilket tråkigt liv jag har just nu. Och jag bara beklagar mig hela tiden. Det sägs ju att det kommer något vackert ur allt detta, så jag får väl stå ut. Men det skulle inte göra mig någonting om karatekid kom ut IDAG!

Snart ska jag sminka mig och göra mig iordning för en fika på stan. Ska träffa Sofia, en gammal jobbarkompis. Ska bli roligt att få tjöta av sig lite, det är ju inte så ofta man gör sånt nu för tiden. Får väl se om Jesper vill följa med eller om han vill ligga hemma och spela sitt spel som han har gjort hela morgonen. Återstår att se, haha!

Nä nu måste jag äta något innan jag går under! Ska smälla i mig några riskakor sammtidigt som jag sminkar mig och väntar på att Sofia ska ringa.
Kanske skriver mer senare idag.

Ha en bra dag så länge..
Om ni inte har något bättre för er kan ni ju kika lite på http://MissLundgren.bilddagboken.se och http://LillaMalin.pixbox.se

Kommentarer
Postat av: Anki

jo he vet ja...men om du nu känner impi rätt med så är hon ju inte typen som sover då man ska sova ;) men mötet gick bra idag iaf, nätterna ska komma tbx, men ulf fixar så jag får dagar isf o slipper nätterna....dom andra varken orkar yttra sig el bry sig fast dom surrar bakom ryggen på ulf sen så då får dom ju då skylla sig själva...jag räddar bara mitt eget skinn så att säga ;) och sen helgerna då jobbar vi 31 tim sammanlagt men typ ingen vila..o jag har haft kontakt med både facket och försäkringskassan och dom sa att man får inte ha sådana tider..just därför vet ja hur det ligger till...

2008-05-12 @ 14:27:17
URL: http://mammaanki.blogg.se/?c=1206109997
Postat av: Lisa

Tack så mkt. Det är malleballefikonskalle.blogg.se
Som har hjälpt mig=) Hon e jätte duktig!
hoppas det blir bättre för dig snart!

2008-05-12 @ 19:59:00
URL: http://lajsaminelli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0