Drömmar.

Alltså det är sjukt!  Det slår aldrig fel heller! Jag drömmer ALLTID mardrömmar om Jesper är borta. Inatt drömde jag att vi mötte ett par utlänningar på en gata i Öjebyn. Den ene puttade till mig i magen och sa "dra in magen för fan", sen puttade han till Jesper och sa "sätt dig ner för ditt land, gör som alla andra svennar och jobba inte för era pengar". Vad han nu skulle ha menat med det? Sen puttade han mig igen så att jag också blev tvungen sätta mig ner på marken. Sen började dom gå och vi försökte ställa oss upp igen men då kom han tillbaka och sa "vem fan har sagt att ni får ställa er upp??" så vi satte oss igen. Sen kom ett annat gäng med utlänningar och plötsligt var Jespers kompis Dennis med också. Men jag ville inte att dom skulle slåss med dom, för jag blir så hysterisk. Men då började utlänningarna slåss med Jesper och Dennis och dom slog ju tillbaka givetvis. Men då visade det sig att den ene utlänningen hade haft en kniv och stack Jesper i magen så att han ramlade ihop och slog huvudet i asfalten. Då sprang utlänningarna iväg och jag vaknade med ett ryck och höll seriöst på att börja gråta! Var tvungen skriva ett sms till Jesper och fråga om han levde för jag drömmer mardrömmar, hehe. Men han är så söt så han svarade att det är klart att han lever, hihi. Men jag hatar det, att drömma mardrömmar alltså..speciellt om dom är så verkliga..

Jaja, igår var vi ju på race. Drog med mig lillasyster och hennes kompisar med. Dock var det typ enbart volvo-bilar där så det kändes ju mindre seriöst. Sen verkade inte killarna ha någon koll på polisen heller. När dom kom till första stället så kom dom typ 2 sekunder efter att starten släppt iväg 2 bilar. Sen på ställe nummer 2 så kom polisen under tiden som starten släppte iväg 2 bilar. Bra har jag hört. NOLL koll alltså. Sen var det ju någon korkad blondin som sprang och skrek över hela parkeringen att hon var så jävla kåt hela tiden. Fan vilken bra publik, haha! Jäjä, hoppas dom seriösa snubbarna och brudarna drar igång sitt första race snart, hihi.

Ikväll blir det nog till att stanna i storstan i alla fall (Uddevalla alltså). Men jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Ska skjutsa Jespers lillasyster till tåget vid 16-tiden, sen är jag öppen för förslag.
Men nu ska jag försöka få i mig lite frunch, jag klev ju upp bara för en halvtimma sen, haha! LÅÅÅNG sovmorgon. Gottit!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: anna

åh ska du ha bebis? närdå? :)

2008-05-10 @ 13:14:22
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: hannah

Vike sööt blogg, verkligen lyckad! (=

2008-05-10 @ 13:24:29
URL: http://hannahsofias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0