Design

Har egentligen ingen aning om hur man pillar med kodmallar och moduler och fan vad allt heter. Men nu har jag i alla fall lyckats byta färg och göra den liiiiite mer personlig. För som sagt så har jag ingen lust att betala 50-100 spänn på en ny design på bloggen, då skiter jag hellre i det. Men nu är min blogg väldigt, jaa, lila-rosa eller vad ska jag kalla färgen? Aja, blev bättre än förut i alla fall, eller?


Nu sitter jag här och har ruskigt tråkigt. Tycker att min gubbe ska komma hem nu! Han är iofs påväg hem, men jag är rastlös. Och när han kommer hem vill han säkert "sitta och ta det lite lugnt". Och jag är vrålhungrig. Fortfarande ingen bra dag för mig idag. Jesper ville iofs åka och tvätta bilen, skulle vi ju kunna göra. Men eftersom vi tvättar i trollhättan på carwash eller vad det heter så tyckte jag att det var onödigt att vi åkte dit. Vi funderar ju ändå på att åka till trollhättan imorrn. Eller ja, jag funderar på det i alla fall. Men vi får väl se. Får disskutera med han lite.


Äsch vad jag bara klagar idag!

Nu får det väl ändå vara nog?


Kommentarer
Postat av: DENISE DORNELL

ja verkligen:d

2008-05-30 @ 17:08:17
URL: http://dld.blogg.se/
Postat av: jennyli

haha o ja som verkligen tyckte de va värt en hundring för o slippa pilla med html o grejjs!! =D Spännande med slemmisen förresten, håll oss uppdaterade ;-) Galet nervöst nu på slutklämmen!!

2008-05-31 @ 13:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0