Dagens:

Har tråkigt, så jag lånade en liten lista..för alla vet väl att jag älskar listor? HAHA! Detta är min dag som var idag..eller igår..ja Måndagen den 26/5 i alla fall..

Dagens:
Ros: Till vasabron som erbjöd oss en fin lägenhet
Ris: Ica Spara som tog 26 spänn för typ 10 jordgubbar!! *morr*
Humör: Väldigt bra!
Att göra: Sova, klockan är 2 på natten..
Väder: Soligt och varmt
Hår: Fortfarande för kort.....
Kläder: Vita leggings och en svart klänning
Smink: Lite puder, 2 olika färger på ögonskuggan och så lite mascara.
Saknad: Vännerna från norrland
Mat: Max i trollhättan
Vill ha: En ny garderob full med nya kläder!

Upptäckte precis nu när jag sitter här att klockan faktiskt är 2 på natten. Illa att jag inte har gått och lagt mig ännu! Men jag har suttit och försökt lära mig photoshop. Det är fan inte det lättaste, speciellt eftersom jag har den engelska versionen och är skitkass på engelska! Herre! Men jag har hittat 2 ganska bra sidor på internet med lite tips och trix och hjälp. Så jag har börjat förstå grunderna lite haha! Smakprov finns på http://LillaMalin.pixbox.se i alla fall. Dock inte bäst, men ok. Om det finns någon som har lite tips på sidor där man kan lära sig ps får ni gärna höra av er!

Seriöst alltså, snart ringer gubbens väckarklocka. Han ska till norge idag. Sen måste jag åka till hällevadsholm och hämta hem han. Eftersom han ställer lastbilen där. Sen är det slut på det roliga för min del. Kommer aldrig mer (innan bebisen kommer) ha bilen hemma på veckorna. Den kommer stå där han hämtar lastbilen. För jag menar, om mina värkar startar så måste han ju åka och lämna lastbilen och sen ta sig därifrån snabbast möjligast. Då är det bäst att bilen står där, jag får helt enkelt överleva 1,5 månad utan bil ungefär, haha. Och det kan jag lova att jag gör, i alla fall sen när bebbe har kommit! För då lär man ju ha fullt upp.

Nu ska jag käka en banan, och faktiskt vänta på att gubben kliver upp. För då kan jag säga hej då, ge han en liten puss och sen gå och sova såååå gott, haha! Men det är så svårt när man inte ens är trött.
Äsch! Får skriva mer imorn.
Ha en bra natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0