Dagens outfit

Dagens outfit kommer se ut ungefär såhär: svarta mjukisbyxor, vit t-shirt och en mörkbrun hoodtröja. Snacka om moderiktigt. Men jag är så förtvivlad, för detta är ju dom enda byxorna jag kan ha!! Trodde verkligen att jag skulle kunna ha mina hängselbyxor hela graviditeten, men icket! Såg helknäppt ut när jag tog på mig dom igår. Så nu får jag leva med att enbart använda mina kära mjukisbyxor. Är det fint väder så har jag i alla fall några leggings och en kjol och 3-4 klänningar jag kan välja bland. Känns väldigt kul, NOT!!! Aja, bara en månad kvar..förhoppningsvis..

Idag är det väldigt mulet och grått. Inget roligt alls. Ser inte speciellt varmt ut heller. Jesper åkte till bockaby klockan 7 imorse, så inget sällskap har jag heller. Allt suger verkligen idag. Och vad kommer hända ikväll? Jo det kan jag tala om för er. Vi kommer sitta hemma och uggla framför en tv som inte ens visar något bra program. Jag kommer nog inte orka städa eller göra nått hemma idag eftersom jag har lite ont i ryggen efter igår. Och jag lär ju inte få gubben till att laga nån mat heller, så det lär väl bli skräpmat..som vanligt..ååh vad jag önskar att jag tyckte om sallad. Fy vad positiv jag är idag då..

Igår var ju desto roligare i alla fall. Jesper kom hem från jobbet, plockade upp mig och sen stack vi till trollhättan. Han kom inte ens in och bytte om från arbetskläderna, haha. Väl i trollhättan satt vi på max och käkade och disskuterade lite saker. Sen åkte vi till ljungskile och kollade upp en sak, köpte lite godis och glass, sen tillbaka till trollhättan. Där vi hämtade våran bil och sen åkte vi till saab, norra porten. Där skulle det vara streetrace men det var ganska dött faktiskt. Det kördes väl något race men det var inga bilar som intresserade mig. Bara massa volvosar. Sällskapet var ju desto trevligare, lärde känna Linda lite mer och, ja..vi har lite utav samma åsikter i vissa saker, haha! Hon förstår nog vad jag menar..! Ska bli trevligt nästa helg i alla fall!

Jahapp..nä nu ska jag försöka hitta mig något att äta, det kurrar i min stora mage!
Ha det fiiiint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0