Bilutställning

Jaa, det har man varit på idag. Det var streetcars fest ute på torp. Så jag var där och provade kameran lite. Blev väl inte supernöjd med bilderna men övning ger färdighet, eller vad är det man säger? Har i alla fall fixat en "hemsida" där jag kommer lägga alla bilder i framtiden. I alla fall "bilevent" och sånt. http://www.lillamalin.se heter sidan, klyftigt va? Haha! Jaja skulle det vara någon som vill ha sin bild borttagen så är dom välkomna att höra av sig på [email protected]

Ikväll blir det andra aktiviteter i alla fall. Trevligt värre! Men det kommer att komma upp bilder därifrån med, så ni får väl hålla ett öga öppet.

Idag blev det gooood mat till middag i alla fall. Vi lagade tacos tillsammans med en kompis. Han fick mig faktiskt att testa något nytt: rostad lök i tacosen. Det var faktiskt förvånansvärt gott. Jag äter ju inte lök i vanliga fall, men rostad lök tycker jag om. Trodde dock inte att det skulle passa så bra med tacos, men det gjorde det.

Magen har nog börjat sjunka lite nu, har inte sånadär "andningsanfall" längre. Har lite lättare att andas med andra ord. Och ibland så känner jag liksom ett tryck neråt, så bebisen håller säkert på att fixera sig. Det är väl på tiden, är ju ändå i vecka 37 nu. 27 dagar kvar till BF, hujja vad nervös jag är. Läste ut boken "att föda" igår, men tyckte inte den var någon höjdare. Det som stod i boken visste jag redan och jag blev inte direkt lugnare inför förlossningen av den. Jaja, har i alla fall börjat knåpa ihop ett förlossningsbrev som jag ska ge till barnmorskan, både på mottagningen och på förlossningen. För det är inte mycket jag vet hur jag vill ha det under förlossningen, men lite vet jag. Så det är väl lika bra att skriva ner det ifall jag inte kan säga det direkt till dom och Jesper kanske glömmer bort det, hehe.

Nä nu måste jag springa och leta efter lite grejer inför nattens bravader!
Ha en bra kväll! Återkommer kanske senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0