Äntligen kan jag skriva!

YES! Detta gick faktiskt fortare än vad jag trodde! Jag trodde att jag skulle få vänta tills imorrn innan jag ens kunde logga in. Ser ganska bra ut här på "den nya" sidan. Och jag hoppas definitivt att denna sidan är bättre och stabilare än den förra, för den förra sög ordentligt! Man blev utloggad och halva inlägget bara försvann ungefär. Men får väl hoppas det är bättre nu.

Har i alla fall planerat in ett BB-besök nu. Ska försöka ta mig dit på måndag. Då har dom en såndär besöksgrej mellan 17-18. Och så ska jag maila försäkringskassan och boka in mig på ett informationsmöte där, tänkte ta den 2 juni. Får hoppas det finns plats bara, för senare än 2 juni kan jag ju inte ta, då kanske jag inte ens hinner gå dit, och det skulle kännas sådär alltså. Man vill ju som ha så mycket hjälp som möjligt med hur man ska lägga upp föräldrapenningen och sådär.

Jag måste bara få säga att jag är riktigt överaskad av min gubbe! Jag frågade han för ett tag sen ifall han hade lust att läsa en bok som jag hört ska vara bra för blivande pappor. För jag tänkte att, vill han inte läsa den så beställer jag den inte, så enkelt är ju det, eller hur? Men han sa att visst, beställ den så får vi väl se om jag hinner. Så vi fick hem den för ett par dagar sen, tänkte att den kommer han väl aldrig ens röra vid! Men tji fick jag! Igår när han gick och lade sig tog han boken med sig och faktiskt LÄSTE i den, hihi. Han kände tydligen igen MIG i boken med, så han skrattade lite. Han hade sett en bild på en gravid tjej (i boken alltså) med en pratbubbla, hon var i vecka 36, precis som jag är. I pratbubblan stod det: "Nu är jag less på att vara gravid!" eller något i den stilen, haha! Och det är precis vad jag är! Less på att vara gravid! Skulle absolut inte gråta om den lilla vildingen i min mage vill komma ut NU!

Nu har jag i alla fall glömt bort vad det var jag skulle skriva i mitt inlägg som jag hade tänkt skriva förut..fan..jaja det kanske kommer sen, nu kan jag ju logga in i alla fall, hehe.
Nu blir det till att fixa lite lunch och sätta sig och titta på våra bästa år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0