Sover dåligt..

Fasen vad jag har börjat sova dåligt på nätterna. Vaknar typ så fort jag vänder på mig. Och så drömmer jag taskiga drömmar också! Och så har jag börjat få sån ångest. Jag fattar inte hur jag ska hinna köpa allt jag ska köpa och göra iordning allt jag ska göra iordning. Städa, tvätta, greja och torka fönster..*suck* Hur får alla tiden till att räcka till? Jag fattar verkligen inte det. Och så skulle vi behöva flytta också, samtidigt som vi hellst ska byta bil nu också eftersom att det var så trögt att få ur och i barnvagnen i bagaget. Hur fan ska man hinna allt egentligen? Men nu ska jag verkligen börja shoppa ordentligt! Har dessutom vunnit ett klädpaket i storlek 62/68 på tradera nu i alla fall. Kostade 16 kronor, hihi. Så lite duktig är man väl som hittar lite fynd ibland? För jag fattar inte varför allt måste vara nytt?! När det finns lika fina kläder begagnat? Jag är stolt i alla fall. Så nu väntar jag på att det ska komma. Det var ändå hela 11 plagg! Gode bra alltså! Och så har jag bjudit på lite fler kläder, fasst i andra modeller och storlekar, även en sovpåse. Och så har jag bjudit på ett par hängselbyxor åt mig. Tycker det är fint med hängselbyxor på gravida, hihi.

Vad händer ikväll? Ja det blir väl till att se melodifestivalen, sen kanske jag följer med Jesper och hans kompisar ut på krogen en sväng. Får se hur det blir men jag känner att jag behöver komma ut lite. Annars kanske man stannar hemma och städar, fasst det är så tråkigt, plus att jag har svinont i ryggen. Fasst det är ju i och för sig inget ovanligt nu för tiden, så jag får nog vänja mig, bita ihop och greja i alla fall! Men socialt umgänge skulle verkligen inte skada i alla fall. Käka nötter och dricka alkoholfritt, hehe.

Klippt mig har jag också gjort idag. Blev lite väl kort kanske, men tur att håret växer så fort då, hehe. Jag hade ju inte tänkt klippa mig förens efter bebis kommit, men jag såg faktiskt FÖRDJÄVLIG ut i håret..så det fick bli en klippning i alla fall. Slänger upp en bild på det på http://MissLundgren.bilddagboken.se

Nä nu ska jag spela lite på mitt nya spel, haha! Sen blir det mat..
Nästa gång jag skriver blir nog efter jag har varit hos barnmorskan på måndag. Skriva in lite värden och så..hoppas dom inte är allt för kassa bara..är så dålig på att ta mitt järn. Glömmer bort det och så kommer jag på det morgonen efter, fan jag har glömt det igen, jaja jag tar det ikväll istället då..sen kommer kvällen och jag glömmer bort det likt förbannat, smartooo!!

Jaja ha en bra helg i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0