Skönt!

Jobbar sista dagen imorrn. Sen ska man gå hemma hur länge? Vet inte, så länge det bara går i alla fall. Nu börjar det verkligen kännas att BF närmar sig med stormsteg!! Usch vilken ångest jag får. Känns som att jag inte kommer hinna med allt som jag vill hinna med. Och nu ska vi flytta också mitt upp i allt ihop!? Hur fanken ska detta gå?? Vi kommer ju stå med dubbla hyror en månad. Vart ska vi få dom pengarna ifrån egentligen? Usch vilken pengaångest jag får. Huvudsaken är att vi får leva väldigt fattigt INNAN bebisen kommer i alla fall. Sen har det nog löst sig någorlunda i alla fall. Hoppas jag..

Nu har jag beställt och betalat mina tågbiljetter med. Beger mig uppåt i landet den 6/4. Ska bli roligt och mysigt att få komma upp till norrlandsluften igen, hehe. Träffa alla en gång till innan bebis kommer med. För efter vet vi ju inte när vi ska hinna, då vill man ju gärna vara hemma mycket. Så nu ska jag ringa runt till släkten och säga att jag kommer, hihi. Hoppas någon har en bil jag kan låna med. Men det löser sig alltid, det vet jag. TACK ÄLSKLING DU ÄR BÄST!! Du är min själsfrände och bästa vän!

Kan verkligen inte förstå en sak..hur kan en människa vara så snäll och förstående som du? Du gör ju livet värt att leva! Och nu ska vi få en sån stor gåva som vi ska dela tillsammans. Jag är nog världens lyckligaste även om det inte alltid märks. Du fick upp mig på fötter! Tack för allt darling!

Imorrn kommer nog min nya mobil med!!! GUD vad jag längtar, hihi! Har spanat på denna telefonen länge. Hoppas bara gubben hinner hem från Norge innan klockan 18 bara, för då stänger Vera. Och så hoppas jag att VI har lite gods imorrn. Skulle vara en perfekt avslutningspresent på jobbet, hehe. För jag jobbar SISTA dagen imorrn. Sååååå skööööönt!

Nej nu ska jag hoppa in i en dusch tror jag bestämt!
Hoppas alla har det toppen! För det har jag i alla fall.


Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej, vart kan man köpa Ferronol då?

2008-05-19 @ 01:12:11
URL: http://www.saga666.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0