Så var påsken över.

Inte för att det har blivit att göra något speciellt bara för att det varit påsk. Men nu är helgen över i alla fall. Men ganska gott att det är en röd dag idag så man fick extra långledigt. På tisdag ska jag prata med min chef, jag har planerat detta nu. Jag kommer "gå hem" till helgen. Kommer jobba min sista dag på fredag. Så denna veckan kommer jag jobba tisdag, torsdag och fredag. För på onsdag har jag tagit ledigt för att åka till barnmorskan. Ska bli ganska skoj för Jesper har ju aldrig varit med och lyssnat på hjärtljuden tidigare. Så nu kan jag börja andas ut och börja shoppa, hahaha!

Vad ska man göra idag då? Har lite dålig fantasi faktiskt. Men man kanske hittar på något till slut. Funderar på att lägga mig i ett bad och mysa lite, hihi. Skönt för ryggen med.

Inatt har det kommit mer snö. Det var vitt på asfalten, suck!! Och det ska tydligen bara komma mer och mer denna veckan. Jag blir så trött på denna snön alltså!! Vart tog våren och värmen vägen??? Jag som trodde att jag kunde sluta använda jackan nu, men icket, snöööööööö. Blääää!!!

Nä nu ska jag gå och rengöra öronen på mina katter, låter trevligt va?
Ha en niiice dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0