Ni går mig på nerverna!!!

KATTJÄVLAR!!! Freya fräser åt Turbo så fort Turbo är i närheten, hon kan ge honom en käftsmäll också om han kommer för nära. Hon skiter i badkaret fastän BÅDA lådorna är helt nybytta. Casper och Turbo slåss fastän dom har varit bästa kompisar i hela sitt liv! Baileys går det knappt hålla i för han bara sprattlar och rivs. Någon som vill ha en kattjävel?? Just nu ger jag f-n bort dom gratis!! GRR!!

Och så vaknar man upp till värsta j-vla snöstormen = NU kommer den förbannade vintern!? Den skulle ha kommit i december, när man ville ha den! INTE nu, våren var ju på god väg! Fy fanken! Tur att man är på så bra humör idag menar jag..kan väl bara vara glad att jag slapp jobba i alla fall. Nu saknas bara att Jesper ska köra i diket med lastbilen och inte ta sig hem..grrr!!!

Vi fick i alla fall monterat ihop det nya skrivbordet igår. Ruskigt fint blev det. Nu väntar vi bara på den nya bordsskivan också eftersom denna var trasig. Det är så jäkla trist att man aldrig kan köpa nånting på ikea utan att nånting ska vara trasigt..men men, antar att man får vad man betalar för?! Katterna gillade i alla fall sin nya korg och sitt nya "tält", bild på missarna i korgen finns på http://MissLundgren.bilddagboken.se

Nu ska jag försöka hitta på något att fördriva tiden med här hemma. Men vad? Vet inte om jag orkar städa idag..får se.
Ha en bra dag i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0