Näst intill bestämt mig!

Nu har jag bestämt mig..nästan i alla fall. Jag kommer nog bara jobba mars ut, mer kommer jag aldrig orka i alla fall. Sjukt ont i ryggen och foglossning så jag dör!!! Så jag ringde till försökringskassan idag, men hon kunde inte se några beslut eller någonting VIKTIGT i mitt ärende, hon kunde bara se om det fanns några registrerade utbetalningar, och det fanns det inga. Men när dom registrerar utbetalningar så är det typ, max, 1 vecka innan pengarna verkligen ska betalas ut. Men hon såg också att min SGI var klar och då brukar det högst ta ett par dagar (om jag ska tro på tjejen i luren) innan beslutet om HP kommer. Så det är bara att vänta, jag kan ju inte hota dem med pistol direkt..

Idag fick jag hem snusnäsduken som jag köpt. En svart som jag ska ha i håret. Visst den är ju bra till annat med, som till exempel dregellapp till bebisen när den kommer, hehe! Bild finns på http://MissLundgren.bilddagboken.se Kanske köper fler ifall jag behöver det. Så nu väntar jag bara på en sak till, och det är mina hängselbyxor. Men dom skickades igår så förhoppningsvis kommer väl dom imorrn eller nått. Hoppas det! Har man blivit beroende av tradera eller? Haha! Det är ganska sjukt vilka bra saker, till väldigt bra priser man kan komma åt. Oj vilken reklam jag gör nu, men vadå då? Det är ju sanningen.

Föresten, det är ingen som känner sig manad att vara kattvakt hela påsken? Till 4 monster? Jag och gubben hade nämligen velat åka upp till norrland, men det går ju inte ifall vi inte får någon kattvakt. Och våran personliga kattvakt ska ju upp till norrland hon med, hehe. Så det blir lite svårt. Men men, känner du dig sugen är det bara höra av dig!

Nä nu ska jag ta och göra nått vettigt. Jag vet inte vad, men nått kommer jag väl på, hehe.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0